Przejdź do menu Przejdź do treści

Public Relations i kultury cyfrowe

NOWY kierunek studiów!

Public relations i kultury cyfrowe to nowy kierunek studiów, łączący socjologiczny ogląd społeczeństwa informacyjnego, zagadnienia interakcji sieciowych, w zestawieniu ze współczesnymi trendami komunikacji społecznej i perspektywą filozoficzną.

W planie studiów znajdują się przedmioty teoretyczne oraz praktyczne zajęcia badawcze, warsztatowe. Są to przykładowo: zajęcia ze specjalistami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie kreowania wizerunku, kształtowania kompetencji miękkich, coachingu; warsztaty z praktykami, m.in. z obszaru mediów, dziennikarstwa. Umożliwią one nabycie i rozwinięcie przez Ciebie umiejętności, istotnych dla potencjalnych pracodawców oraz przygotowanie doświadczenia zawodowego. Nauczysz się analizowania różnych zjawisk społecznych, szybkiego przetwarzania informacji, reagowania w sytuacjach kryzysowych.

Pełny plan studiów znajdziesz TUTAJ

Czego nauczysz się na kierunku studiów Public relations i kultury cyfrowe?

W zdobyciu wiedzy, umiejętności, kompetencji w zakresie public relations oraz kultur cyfrowych przydatne będą dla Ciebie kursy ukazujące w szerokiej perspektywie: funkcjonowanie człowieka w świecie cyfrowym, nastroje społeczne, także współczesny leadership, czy kampanie społeczne.

Uzyskasz rozbudowane umiejętności analityczne, koordynacyjne oraz kompetencje twórcze, kompleksowe, m.in. w zakresie: prowadzenia dialogu z klientami, partnerami biznesowymi, mediami, społecznościami online; prowadzenia kampanii reklamowych; realizacji badań rynkowych; skutecznych strategii komunikacyjnych w sytuacjach zagrażających reputacji organizacji; zarządzania projektami w środowiskach wielokanałowych.

Oprócz kreatywnego, innowacyjnego rozwoju naukowego wzbogacisz swój potencjał zawodowy dzięki praktycznym kwalifikacjom i uprawnieniom. Zostaniesz przygotowany do samodzielnej pracy jako konsultant ds. PR, także do objęcia stanowisk menedżerskich, z nadzorowaniem złożonych strategii komunikacyjnych.

Dzięki wszechstronnemu przygotowaniu na kierunku Public relations i kultury cyfrowe,staniesz się cennym specjalistą w dynamicznie zmieniającym się środowisku komunikacyjnym i cyfrowym.

Co po zakończeniu studiów na kierunku Public relations i kultury cyfrowe?

Przyjęte na kierunku Public relations i kultury cyfrowe interdyscyplinarne podejście, obejmujące m.in. socjologię, komunikację, marketing i nowe technologie, przygotuje absolwenta do współczesnych wyzwań oraz zmieniających się warunków społecznych, cyfrowych, zawodowych.

Absolwent tego kierunku, dzięki posiadanej wiedzy na temat mechanizmów komunikacji oraz narzędzi public relations, znajomości zaawansowanych technik zarządzania wizerunkiem i kreowania marki w środowiskach cyfrowych oraz offline, także uzyskanym umiejętnościom w zakresie badań preferencji konsumenckich, opinii publicznej i analiz rynkowych, będzie przygotowany do pracy w środowisku współczesnych mediów i biznesu.

Połączenie wiedzy teoretycznej z praktycznymi umiejętnościami oraz kompetencjami w obszarze komunikacji, marketingu, mediów i kultury cyfrowej, pozwoli absolwentowi po zakończeniu studiów na tym kierunku znaleźć zatrudnienie, m.in. w:

· agencjach PR i marketingowych;

· korporacjach, w działach komunikacji i marketingu;

· firmach marketingowych;

· start-upach oraz firmach technologicznych, wykorzystujących kulturę cyfrową jako narzędzie;

· mediach tradycyjnych i cyfrowych;

· instytucjach administracji rządowej i samorządowej;

· organizacjach pozarządowych (stowarzyszeniach i fundacjach);

· instytucjach międzynarodowych;

· instytucjach kultury;

· własnej działalności gospodarczej w obszarze mediów cyfrowych

Zapraszamy Cię na kierunek Public relations i kultury cyfrowe!

Poznaj naszych wykładowców

Masz pytania o rekrutację i studia na UKEN? Napisz do nas

Kontakt z koordynatorem kierunku: dr Mateusz Szast mateusz.szast@uken.krakow.pl

Ważna informacja!

  • Studenckie ABC

    Zachęcamy do zapoznania się ze studenckim niezbędnikiem

Aktualności