„Badania dotyczące innowacyjnej platformy zgodnej z najnowszymi światowymi trendami, umożliwiającej tworzenie usług w modelu „Shopping Assisstant ”
„Badania dotyczące innowacyjnej platformy zgodnej z najnowszymi światowymi trendami, umożliwiającej tworzenie usług w modelu „Shopping Assisstant „
(UP – partner, Interia sp. z.o.o. – lider projektu)
Okres realizacji: 1 marca 2017-30 czerwca 2019
Budżet: 166 247,15 zł (po stronie UP)
Koordynator (po stronie UP): dr hab. Mariusz Dzięglewski, prof. UP
Opis: Celem projektu było stworzenie nowoczesnej platformy, z wysoce innowacyjnym systemem analitycznym, umożliwiającej tworzenie usług w modelu „Shopping Assistant” (SA), reagujących dynamicznie co do kontekstu, miejsca i potrzeby użytkownika. Niniejsza platforma powstała na bazie wiedzy pozyskanej podczas przeprowadzania badań przemysłowych i prac rozwojowych w obszarach, które są dopiero rozwijane lub istnieje jedynie zarys problemu. Badania te realizowane były przez zespół badaczy z Instytutu Filozofii i Socjologii UP i objęły między innymi:
- badanie potrzeb i preferencji potencjalnych użytkowników rozwiązania
- testowanie prototypu rozwiązania (moduły z wykorzystaniem technologii VR i AR)
- badania wersji beta rozwiązania